Sabtu, 18 Jun 2011

::Tapak KM Kelantan::




Semasa cuti sekolah yang lepas, aku mengambil cuti untuk balik ke Kelantan sempena menghabiskan cuti sekolah mereka.Disana aku berpeluang melawat tapak projek kolej matrikulasi idaman aku, kolej matrikulasi Kelantan.Mudah2an ada rezki aku untuk berpindah balik kesana memandangkan dah hampir 5 tahun aku dan suami berjauhan.." Ya Allah..Permudahkan segala urusan aku...aku rasa ujianMu ini amat berat bagiku dan suami apatah lagi dalam usaha membesarkan anak2 aku..".Sempat jugak suami aku menginterview pak guard kat situ...katanya penyerahan hak milik akan berlaku bulan 7 tahun depan...tu kata dia...bukan kata pengarah bahagian matrikulasi..( jangan jadikan isu....)tak kisahlah,apahal pun dah wujud kolej ni yang sebelum ni asyik dipertikaikan tak tau kat mana tempatnya.Alhamdulillah kalau ada rezki aku,dekat dengan kawasan rumah mertua aku..rezkilah....pasni aku kena berusaha untuk kesana...tunggu kedatangan aku...  

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...