Sabtu, 18 Jun 2011

::Selamat hari jadi Chu Na::


Semalam aku drive balik kg dengan anak2 aku sempena menghabiskan hujung minggu kami anak beranak tanpa suami tersayang.Minggu ni my Hubby tak bali kedah sebab hari ni mertua aku akan menunaikan umrah selama 2 lebih kurang 2 minggu.Jadi sebagai anak lelaki tugas dia untuk menghantar mertua aku ke airport petang ni...ok..takde masalah itulah tanggungjawabnya sebagai anak dan suami...seperti biasa aku akan drive sendiri ngan anak2..sampai dirumah mak aku bagitau hari ni birthday chu Na, adik aku yang bongsu.Untuk tidak menghampakan dia,aku keluar pulak ke pekan Jitra membeli kek birthday....Alhamdulillah semuanya berjalan lancar...lihatlah reaksi anak2 aku....menyibuk je masing2 time chu depa nak potong kek..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...